dinsdag 1 juli 2014

Long time no see...

Dag verdwaalde bezoeker..
Dat ik geen consequente schrijver van mijn blog ben moge duidelijk zijn.
Het was dan ook een vreemd jaar. Met nieuwe kansen, gemiste kansen en vooral veel werk. Teveel werk. 
Tijd om knopen door te hakken en keuzes te maken. En dat geeft lucht! En tijd. 
Maar tussen alle werkzaamheden door heb ik wel het één en ander gehaakt. Veel misbaksels ook maar die laat ik mooi niet zien ;)
Dus... Wat mij betreft pak ik de draad weer op en hoop ik jullie zo af en toe te treffen op het www!

10 opmerkingen:

  1. Ik zie hierboven wel hele mooie kleurtjes zeg!! Prachtig! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hierboven zie ik heel veel moois met heel veel vrolijke kleuren weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, mooie dingen heb je gemaakt.
    Vooral de poncho op de laatste foto vind ik mooi.
    Heb je die gemaakt naar voorbeeld van de
    South Bay Shawlette?
    Graag hoor ik van je, hoe je dat gedaan hebt.
    Fijne avond, Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er weer bent!!
    Mooi haaksels hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laatste foto kwam ik op Pinterest al tegen en die sprak mij erg aan vanwege het kleurgebruik!!
    Tot gauw weer op het www!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je er weer bent!
    Kan weer lekker genieten van je kleurrijke foto's!
    Tot www!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey, terug van weggeweest. ! je hebt prachtige maaksels gehaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love all your colors. I will put you on my list in my blog. Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je weer terug bent. Wordt altijd zo vrolijk van je kleurrijke haaksels!

    BeantwoordenVerwijderen