dinsdag 15 juli 2014

Granny love

Het was een gekke ervaring; instand verliefd worden op een tekening van streepjes, kruisjes en bolletjes...
Maar het gebeurde.. De liefde ontstond gisteravond vlak vóór de nachtrust en de tekening hield me in zijn greep. 
En toen, na alle ochtenddrukte, greep ik mijn attributen en haakte ik 'em. 
Ja hoor , de Granny overtrof mijn verwachtingen. 
Ik kan 'em jullie niet onthouden, zie het als mijn plicht dit te delen met diegenen die ook zo van haken houden. 
Hier issie dan! :))

15 opmerkingen:

  1. Oh, I love this square!
    Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een hele mooie granny!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooi patroon. Maar kun je mij vertellen wat die 4 groene stipjes zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Géén idee, ik heb ze gewoon genegeerd ;)

      Verwijderen
    2. Haha...ook een idee. Ik ga het proberen. Thanx!

      Verwijderen
  4. Heel mooi en romantisch. En helemaal passend de kleur die je ervoor gebruikt. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie granny. Kun je de tekens naar mij mailen van de tekening? Ik ben niet zo goed in patroon lezen, maar met de betekenissen moet het wel lukken, denk ik.
    Groeten, Petra Pruijssen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit maar al die tekentjes zeggen mij 'nog' niets ben net met mijn eerste project bezig...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil je graag mailen, maar de mailknop werkt niet��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je omslagdoeken zo prachtig met die mooie gekleurde randen!
    Deel je je patronen ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ¦¦¦(¯`:´¯)¦Olá amiga!!!
    ¦¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦¦??Uma Ótima semana
    ¦(¯ `•.(?).•´¯)¦(¯`:´¯) para você e toda a tua família!
    ¦¦(_.•´/\`•._)(¯ `•.\/.•´¯) Siga o blog
    ¦¦¦ (_.:._).¦(¯ `•.(?).•´¯) Deixe seu comentário
    ¦¦¦(¯`:´¯)¦¦(_.•´/\`•._) Teremos o maior prazer em
    ¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦(_.:._). responder
    ¦(¯ `•.(?).•´¯)¦¦¦¦ Deixe seu blog e email
    ¦¦(_.•´/\`•._)¦¦ Para que possamos
    ¦¦¦(_.:._)¦¦¦¦¦ retribuir a visita.

    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello, Happy Easter!!!I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen