vrijdag 5 juli 2013

Give Away gewonnen!

Zo liep ik nog te wauwelen dat ik nooit iets gewonnen had -niet gelogen overgigens- en zo won ik 2 give aways achter elkaar!
Ik ben een mazzelkont.
De eerste give away won ik van ikkeismooi. Deze kan ik nog niet laten zien. Een superleuke paarse blommenstof die schreeuwt om een tas te worden. De stof ligt geknipt te wachten dus wordt vervolgd ;)

Maar de tweede ga ik echt showen!
Een prachtige ketting van Maartje van sillyoldsuitcase !
 
Is hij niet prachtig??
Het toeval wil..
dat ik mezelf trakteerde op dit jurkje
op dezelfde dag
dat dit cadeautje
op de deurmat viel :)
Het lijkt wel of ik het jurkje bij de ketting gekocht heb
maar dat is natuurlijk niet zo
Toch past het helemaal perfect!
Ben er echt heel blij mee!
 

 
 
Okay, wat deden we nog meer..
Ik naaide wat
Een rokje voor mezelf
Van marktlapjes
Het patroon tekende ik over van een lekker zittend rokje van mezelf
 
Tricotband. Easypeasy, zo klaar!
Okay, strijkboutje had een mooier beeld gegeven.
Ik ben nu eenmaal niet zo huishoudelijk aangelegd..



 
Voor Evi, mijn lieve eigenwijze kleuterdraakje,
maakte ik dit blousje.
Patroon van Ithinksew
Makkelijk te maken, zo klaar en echt
op een kort spijkerbroekje
staat het zó schattig!
Halsje werk je af met biaisband.
Nu zijn biais en ik
geen dikke vrienden
het band zet mij aan
tot het gebruik van woorden
die ik eigenlijk niet wil zeggen
mijn kinderen zéker niet mogen horen
maar het floept er dan zo uit hè..
Maar biaisband op deze manier gebruiken
is een eitje
en gelijk mooi afgewerkt!
 
 
Kijk nou toch
Warempel
ik heb mijn eigen label!
Er hartstikke scheef ingenaaid
Dat dan weer wel...
 
Oh kijk nou toch
naar dat lieve kettinkje
Die foto
vind ik echt artestiek
ja echt
maar is eigelijk gewoon mislukt
geen idee hoe ik dit voor elkaar kreeg
zei de dochter van een fotograaf..
Helemaal lomo toch?
 
Fijne dag allen!
 
 











6 opmerkingen:

  1. Staat je heel goed, die ketting, hoort gewoon bij je! Ik wou maar dat ik zo leuk kon naaien, schitterend dat rokje maar ook het blousje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke ketting!
    en een pracht van een jurk!
    ik won laatst ook zo'n mooie zelfgemaakte ketting, die was gemaakt van fimo klei.
    ik draag hem veel.. wat is bloggen toch leuk he??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw net wat je zegt....alsof de ketting zo bij het jurkje is gekocht!Prachtig en helemaal jou stijl volgens mij....mooi hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gelukdag! En je rokje vind ik supermooi gemaakt! Brengt me op ideeën! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen