donderdag 18 juli 2013

Alleen maar gelukjes...

Hoewel het zweet soms over mijn rug stroomt
word ik zo blij van dit weer
's ochtends de schuifpui open met een eerste kopje koffie in de ochtendzon
zwoele avonden
scheuren in m'n autootje met beide ramen open en keiharde muziek
Ik houd van de zomer..
Daarom wat zomergelukjes die ik graag deel en laat zien..





Ik haakte een zomerdeken
en een ronde kussentje



De deken naar een patroon van haken en meer
Heerlijke katoen van Rio creative Cotton en
een prettig haakbaar patroon
Jammer toen hij klaar was!
Een biedemeiertje uit eigen tuin!
Gemaakt door mijn moeder...

Flow vakantieboek, wat een traktatie.

 
Ik duikelde een spuuglelijk potje op uit de kringloop
en ging in de weer met fluorspuitverf
Yes..
En ik werd verliefd..
straal...
Op dit veel te onhandige, veel te kleine tasje
Maar o
wat een dotje..
Gekocht bij Topvintage
Maar ook verkrijgbaar bij Etsy
 
Wat een zomerheerlijkheden!
Een fijne, zonnige dag!
 
 
 
 

17 opmerkingen:

  1. wat kleurrijk allemaal! de deken vind ik prachtig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurrijke spullen/ foto's. En je gehaakte deken en kussen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien een stomme vraag.. maar..
    Waarmee heb je het ronde kussentje gevuld? Nergens vind ik een rond binnenkussentje namelijk..

    en het tasje is zoooo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm, ik heb een groen gestipt achterkantje aan de achterkant genaaid, stukkie opengelaten..naar de Action geraced, binnenkussen gekocht, open geknipt, vulling in het ronde kussentje gekieperd en dichtgenaaid.. mag dus niet vies worden want dan zit ik met de gebakken peren :-)

      Verwijderen
  4. Getroffen door het geweldige tasje:) direct even op de link van topvintage.... wow.... die gaat bij mijn favorieten! bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi gehaakt die mooie kleuren ,
    En dat tasje.........zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kussen en wat heb je geweldige lampenkappen!En dat tasje.....ohh wat leuk! winkel ook trouwens heb even gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi , I love your blog always has nice things here, hugs ...

    http://www.titacarre.com
    http://vitrine.elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Ik wou je eventjes laten weten dat ik je via Pinterest gevonden heb (een echt recente, zware verslaving :-).
    'k Vind dat je een leuke blog hebt met mooie haakstukken en heb je gelijk aan m'n blogrol toegevoegd.
    Groetjes uit België,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo
    Via Ambela kom ik heel toevallig op jouw blog terecht!
    Hoe leuk en kleurrijk! Ik ben meteen volger geworden! Ja de honderste, dat kon ik toch niet laten! Ik kom vast nog heel vaak bij jou kijken.
    Bloggroetjes, ook uit België
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, leuke blog heb je! En leuke naam, zelfs zo leuk dat er een tas naar je werd genoemd..;-)
    Ik ga je volgen, hopelijk ga jij weer bloggen!
    Groetjes, Maaike (frisserommel.blogspot)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo
    Ik wilde je mailen maar je linkje naar het mailadres werkt niet of het ligt aan mij? Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award... Misschien vind je jezelf niet echt beginnend maar ik geniet van je blog en dacht ik nomineer haar. Voor meer info kan je op mijn blog kijken. Het zou fijn zijn als je meedeed maar je moet je niet verplicht voelen hoor!
    Nog veel blogsucces!
    Onliemie.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kom je nog eens terug in blogland..?

    Groetjes, en een fijn weekend verder!
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen