donderdag 4 april 2013

Kröller Möller

Dit weekend waren wij in het kröller Möller!


Stonden wij bij het "Dikke meneertje"

Zag ik deze dame met al die lapjes...

Zou ze het een beetje koud hebben, zo de hele dag in je blote billen..
ik wilde haar wel lekker met al die lapjes aankleden
Op voorwaarde dat ik een lapje mocht uitzoeken natuurlijk

Viel ik als een blok voor dit schilderij
Ai, ik weet de naam van de schilder niet meer


ooh, die kleuren!

Wandelden we door de beeldentuin
 
Speelden we op het huppeldepup d'email
 
Fel aan je ogen met de zon!
 
 
 
Okay, genoeg cultuur gehapt, nu weer over tot de orde van de dag!
:)
 
 
 
 
 




 

6 opmerkingen:

  1. haha die 1e foto met jullie bij het dikke meneertje .. die eigenwijze koppies van de kids LOL
    Dat schilderij ja daar val ook ik voor de kleuren trekken enorm aan ! helemaal geweldig !
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave laarzen alledrie! ;-)
    Hele leuke foto's... fijne dag!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er nog nooit geweest tssss. Maar dat schilderij.... yep .... daar word ik ook heeeeeel blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's! Lang geleden dat ik daar geweest ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er al een paar keer geweest ... en elke keer weer is het genieten! Niet alleen van het museum maar ook van de mooie natuur...

    BeantwoordenVerwijderen