vrijdag 1 maart 2013

Rokje

Gek genoeg naai ik in de winter nauwelijks.
Dan zit ik liever beneden (lekker warm) en haak ik graag.
Maarrr...
Het voorjaar zit in de lucht!
Eind-de-lijk!!!!

Dus stofte ik mijn naaimachientje af en liet zijn motor weer eens flink snorren.
Een rokje voor de jongste.
Een supermakkelijk zomerrokje.
Ennn.. reversible!!! Yeah!!
Aan 2 kanten te dragen dus.





Het patroon vond ik ergens op Etsy  Mocht je graag willen weten in welk winkeltje ik het patroon heb gekocht, zoek ik het wel voor je op.
Voor de mintgroene bloemetjes stof gebruikte ik een retro kussensloop waar ik helemaal verliefd op ben en voor 0,30 cent heb gescoord op een rommelmarkt.

De kleine bloemetjes stof is een couponnetje van de markt.
Even zo laten zien want het model zit op school ;)
 
Allen
een
zonnig
weekend!
 
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Dat is een super rokje, vrolijk hoor en dat kussensloopje is geweldig ! Ik heb stapels oude sloopjes, maar jammer genoeg gaat mijn pubermeisje dit soort rokjes niet meer dragen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk ik zie de lente al van je blog afspatten! Mooie kleuren, leuk rok!

    BeantwoordenVerwijderen