dinsdag 19 maart 2013

Poncho

Ik bestelde wat dikkere katoen. Een doosje met prachtige kleuren ontving ik, het leek wel een snoepwinkeltje.
Wat word ik daar blij van!
Het katoen heet Creative Cotton van Rico en de kleuren zijn super!
Ik bestelde knalkleutjes in combinatie met pastelletjes.
Maar tja.. ik ben meer van de knalkleuren. Blijkt dus.
Ik haakte een poncho.
 
 
 
 
Het patroon is poepie simpel en overal op het web te vinden.
Moest wel even wennen aan het haken met dit dikkere katoen, het splijt wat sneller...
 
Maarr... als je eenmaal in de 'flow' komt, ga je als een speer!
En verbert het ook nog eens delen van mijn lijf waar ik nou niet bepaald de nadruk op wil leggen ;)
Blijft 'ie toch nog hangen op mijn enorme uitsteeksel...
 
Maar goed, ik ben er blij mee..
Maar die pastelletjes hè...
Die zitten dus nog grotendeels in de doos.
Ik voel een sprei opborrelen..
Maar pastel?
Hmm.. misschien toch wat felle kleurtjes bijbestellen...
 
 
 

14 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kleurrijke poncho!
    Ik blijf ook nog altijd problemen hebben met pastelkleurtjes. Ik pak ze er iedere keer weer opnieuw bij, maar toch verdwijnen ze weer één voor één de doos in tegen de tijd dat ik met een nieuw project begin...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha doe normaal joh helemaal geen uitsteeksel gekkerd.
    je poncho is helemaal geweldig, ik ga em laten zien aan dochterlief (25) misschien dat zij ook zo'n poncho wil :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke poncho zeg! Zeer mooie kleuren inderdaad. Ik wil eigenlijk ook al een hele tijd een poncho voor mijzelf haken, maar ik blijf twijfelen over de kleuren, heel rustig of juist heel vrolijk, zoals die van jou. Ik twijfel gewoon nog even door. Maar deze katoen ga ik onthouden.

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En de kleurtjes zijn goed gekozen! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke poncho.. en wat een leuk blog..
    ik word gelijk volger!
    ik ben hier via de link your stuff van meertje gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg vrolijk!
    Goed kontje hoor wat er nog onderuit piept ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat geweldig ... De kleuren zijn gewoon subliem ... Zou je me eventueel de weg kunnen wijzen naar een patroon van de granny stripe poncho?

    Bedankt! Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ann,
      Ik heb het patroon van www.lemondedesucrette.com Een makkelijk te volgen tut! Succes!

      Verwijderen
    2. Bedankt! Mag ik je nog vragen welke dikte haakpen je hebt gebruikt?

      Groetjes - Ann

      Verwijderen
  8. jemig wat ontzettend leuk ik was wat aan het googlen op omslagdoeken en poncho's en beland zo bij jou....ik blijf lekker hangen :-)

    liefs jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, ik ga je vanaf nu volgen. Leuke blog, lijkt wel wat op die van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I loooooooooooooooooooooooooove it!
    Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig en staat je super!Ha,ha...dat verbergen dat ken ik wel ja!;-)Heb daar ook last van!!!:-)

    BeantwoordenVerwijderen