donderdag 14 maart 2013

Oops, I did it again!

Na een wel heel enthousiaste reactie besloot ik nóg een omslagdoek te haken. Het werd een verjaardagscadeau en ze wilde graag een rode.
Vol goede moed ging ik weer aan de slag en ik begon ruim op tijd....
Toch weer 'even' en een poncho gehaakt tussendoor..
Kortom, het werd weer laatste minuten werk maar hij is af!!!!
Hij lijkt errug veel op de roze, ook de rand is hetzelfde maar dat was de nadrukkelijke wens...
in zijn volle glorie :)
In het lente zonnetje, mét sneeuw!

 
 Samen met haar zusje :)
 
 



 

 
 
Vandaag is de omslagdoek mooi ingepakt en naar de nieuwe eigenaresse gegaan. Volgens mij vindt ze haar mooi, ze zei het in ieder geval zo'n dertig keer ;)
Intussen ben ik er wel even klaar mee, ik ben niet zo van de herhalingen.
Nu tijd voor lekkere korte haakseltjes, ik ben al begonnen.

Oh ja, de omslagdoek is gehaakt van Catania katoen.
 
 

16 opmerkingen:

  1. 30 x zeggen dat het mooi is haha ja dat zou ik ook doen want het is echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep..... ik ben nu vrolijk :-)
    superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook echt prachtig zeg ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. and it's beautiful...again...
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig al die kleuren, echt mooi!
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow, I'm totally taken by that adorable shawl!! ♥
    Happy weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooohhh! wat mooi ,jij verliefd op mijn tas, ik verliefd op jouw omslagdoek! volg je terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow this is so vibrant, absolutely stunning hooky work!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So beautiful. I love the edging.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gaaf ook weer zeg.... kwam de tutorial van de rand er nog??? ;-) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. love it!!!ja ik ben ook niet zo van de herhalingen....ben nu voor mijn 18 jarige dochter een shawl/omslagdoek aan het haken met doodshoofden erin,helemaal hot blijkbaar want had hem even op mijn fb gezet en al verschillende meiden rond dezelfde leeftijd(nicht,collegaatje)vroegen of ik er nog meer wilde haken,denk het van niet,ha,ha...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whowwwwwww! Supermooi die kleuren! Zou 'em zo willen!

    BeantwoordenVerwijderen