donderdag 21 maart 2013

Letterbakgeluk

Ik houd van miniaturen.
Dus het kan niet anders dat ik ook van letterbakken houd.
Zoals zovelen ben ik aan de slag gegaan met verf, papier en mod podge en voila een hip letterbakje!
Ik scharrel van allerlei kleine prulletjes bij elkaar waar ik blij van word..

De kleine elfjes op de bovenste foto priegelde ik zelf in elkaar met fimo, zó leuk spul om mee te klungelen (dat is wat ik dan doe hè, er zijn ware polimeerkunstenaars!)
 
Nog 2 geluksflesjes met elfje en de andere een zeemeerminnetje gekleid.
Ze woont in een vloeistofje (dat klinkt wel een beetje zielig..) en als je schudt zwemt ze in glittertjes!
 
Het kopje koffie haakte ik zelf met een dun garen en haaknaald 1,25 ofzo.
Pfff...
 
 
Ten slotte.....

Over mini's gesproken...
Vond ik dit gister in de kringloop
Voor 0,40 cent nam ik het mee
Googelde ik het thuis
 
Het is het kinderboekenweekgeschenkje
uit 1966
een ienieminie doosje
met een ieniemini boekje
en
een ieniemini vergrootglaasje!
 
daar slaat mijn hart weer een slagje van over!
 
 


5 opmerkingen:

  1. ziet er heel leuk uit, zo leuk dat ik ook de kriebels krijg van: hebbuh !!!
    dat vogeltje rechts onderin heeft mn hart gestolen

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super leuk uit!
    Heerlijk om naar al die mooie spulletjes te kijken.

    Ik vind je omslagdoeken met die rand echt heel mooi.
    Zou je het patroon van de omslagdoek uit willen leggen?
    Je haakt het met Catania katoen, en welke haaknaald?

    Groetjes, Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een goeie vondst dat kleine boekje!!! Wauw wauw. Ik zo daar ook heel blij van worden hoor. Zo ook van dat kleine gefriemel en al die andere frutsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat kleine boekje in een nepluciferdoosje!
    en je letterbak en letterbakschatten zijn zooo vrolijk gekleurd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam je blog via via tegen, de naam Vinexgeluk vind ik zo leuk! Ik schrijf op mijn blog (ook) over de Vinexmoestuin, vandaar de herkenbaarheid. Ik ga je volgen (via Bloglovin) en ben benieuwd wat voor Vinexleuks hier nog meer voorbij zal komen:)

    BeantwoordenVerwijderen