donderdag 28 maart 2013

Ik ben Paasklaar!

Vandaag haakte ik wat, zat ik boven op zolder achter mijn naaimachine, maakte het huis paasklaar..

 
 
Ik kan er niets aan doen
maar eigenlijk vind ik paastakken nogal suf ..
;)
Kwestie van smaak, denk ik
Maar op verzoek van de meisjes
Tuurlijk toch in huis!
 
De lijstjes op de achtergrond vulde ik met
plaatjes uit een kringloop gouden boekje
Ik weet niet hoe dat met jullie zit
Maar ik vind ik knippen in zo'n oud boekje
eigenlijk erg lastig
Mijn fantasie slaat op hol
Misschien was dit wel een lievelingsboekje
van een lief klein meisje
ofzo..
Nou ja, deze viel van ellendigheid bijna uit elkaar
Een vosje
en om binnen het thema te blijven; een konijntje
Kijk, dat vind ik dan weer wél leuk :)
 
 
Verder haakte ik wat misbaksels
Van die dingetjes die nét niet kloppen
 
 


Bloemetje klopt niet
Wat moet ik nou met zo'n enorme granny square.
Blèèh
 


 

6 opmerkingen:

  1. Ha, ik heb ook takken gekocht (niet van die kronkeldingen) en er het e.e.a. ingehangen, gezellig! En je mega square... kussenhoesje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nergens misbaksels op jouw foto's ;)
    Ik vind je granny square ook wel potentie hebben om een kussentje te worden of een tasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind paastakken helemaal wel leuk! Hang ze lekker bomvol met van alles :)
    Knippen in oude boekjes is idd wel even slikken, maar als er verder nooit in gekeken en gebalderd word is ook sneu toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee die kinderboekillustraties in een lijstje! Met Pasen helemaal toepasselijk ;-) Ziet er heel gezellig uit bij jullie, fijne paasdagen! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan dat dus echt niet, knippen in boeken. het is een soort respect wat er vroeger op school ingepompt is. ik zie wat er fout ging bij het bloempje je miste er 1. maar je komt er mee weg want hij is heel mooi! geen kliko project dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze wel mooi, die dingen die niet kloppen, ik ben niet zo precies, dus ik heb er geen probleem mee? Heb je mss nog dat patroontje (link ofzo?) van dat bloemetje? Ik denk dat dat een mooi bovenkantje voor een speldenkussen zou zijn. groetjes en je hebt een mooi blog :)

    BeantwoordenVerwijderen