zondag 24 maart 2013

Fotosessie

Voor Evi naaide ik een rokje. En een gestreept legginkje.
Dat moet worden vastgelegd op beeld natuurlijk!

Het patrrontje komt uit het "Allemaal rokjes" boek.
Lekker simpel A-lijntje met een groen tricot tailleband.
Easy peasy.

De legging.. ik durf het bijna niet te zeggen..
Ik legde een bestaand legginkje dubbel op 4 lagen gestreeptje tricot en knipte..
Had ik al eens verteld dat ik een luie naaister ben :)
Rats rats met de locker et voila!

Actiefoto!!!
Het shirtje... tja het shirtje... koos ze zelf.. het doet pijn aan je ogen maar ze is er zo blij mee...

Zo ontstond een fotosessie
En ja..
Dan vraag je je af...
Zet ik mijn kop nou wel of niet op het web...
Ach, kan mij het schelen..


Josje & ik lekker onscherp ;)

Evi & ik..nog steeds onscherp..

Moeders voor haar Vinexdeur!
Ehh.. onscherp..
 
 
Fijne zondag!
 
 

 


5 opmerkingen:

  1. Super! You're really good in sewing, thumbs up! And so lovely photos, thanks for sharing :-). Happy Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! jij ook al zo'n leuk rokje gemaakt, heerlijk dat je net als mij zo'n meisje hebt die rokjes wil dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, Ik volg je blog al een tijdje, en mij nu ook aangemeld. Wat een leuke vrolike kleurtjes heb je toch in je vinexhuisje, ik vraag mij alleen 1 ding af. Je moet wel een te gekke vent hebben die al die kleurtjes ook leuk vind, de mijne kreunt alleen al bij de gedacht. Ga vooral door met je vrolijke en gezellige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Machteld. Ik wilde contact met je opnemen over de ketting waar je naar vroeg in een reactie op mijn blog, maar je 'mail-link' doet het niet. Zou je me kunnen mailen naar hethippehuisje@live.nl?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk rokje, mooie legging, knappe dames met toffe kapsels! Super!

    BeantwoordenVerwijderen