vrijdag 15 maart 2013

Blije plekjes van mijn vinexblokje

Gek genoeg word ik blij van mijn vinesxhuisje annex blokje.
Echt nooit maar dan ook nooit zou ik, liefhebster van alles wat oud, krakerig en bijna versleten is, fijn kunnen wonen in een elf jaren oud huis. Tweedehands dat dan weer wel ;)

Maar ik heb geleerd dat geluk en blijheid niet alleen in een oud, karakteristiek huis zit.
Geluk zit in jezelf.
Geluk komt soms ineens even aanwaaien.
Soms moet je aan geluk gewoon hard werken..
Geluk is voor mij een moment dat mijn hart ineens een slagje overslaat als ik mijn kind zie schateren
Geluk is voor mij een moment met Maarten, mijn man waar ik knettergek op ben. Woelen door zijn krullen.
Geluk is voor mij een kringloopschat vinden voor een appel en een ei..
Geluk is voor mij dat ik samenleef met geweldige mensen om me heen en alles en iedereen is gezond. Ik zie in mijn werk zoveel verdriet van mensen die hun naasten verliezen..

Geluk is voor mij deze super de super kandelaar die ik al heeel lang bewonder en cadeau kreeg van mijn lief!
Geluk is voor mij fijne plekjes in mijn huis, daar begon ik mijn blog dan ook mee :)
Tja, verder word ik gelukkig van de lente maar dat geluksgevoel moet volgens mij nog even geduld hebben...

Ik wens je een fijn weekend met veel geluksmomentjes!

Liefs, Machteld.

7 opmerkingen:

  1. mooie foto's vooral de laatste...daar straalt geluk doorheen en is bijna voelbaar !

    fijn weekeinde,
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen, Dank je voor je lieve reactie, erg fijn om te lezen!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je beschrijft het heel mooi, dat zijn precies de dingen waar een mens gelukkig van wordt. Fijne mensen om je heen en ja ja af en toe die geweldige kringloopvondst. Ik sta regelmatig met een glimlach bij de kringloop, die mensen daar zullen wel denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies, dat is wat geluk is. Wens je dan ook nog veel geluksmomentjes vele kleintjes en grote

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je even bij mij op bezoek kwam, op mijn blog dan. Ik ben ook een vinexmeisje maar nog steeds niet helemaal van harte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dancing Queen via de hippe USB speler ding geen geluksmomentje dus? ;)

    BeantwoordenVerwijderen