vrijdag 22 februari 2013

Recycle!!!

Eigenlijk recycle ik al heel lang met jullie mee hoor maar had ik geen blog.
Tijd nu om ook mijn recycle projectjes te showen!

Dit is een t shirtje die ik voor mezelf had gekocht om met slobberpyamabroek te dragen tijdens winteravonden op de bank.
Ik was echter wat te optimistisch geweest met de maat want hij zat wat krapjes... als klapper op de vuurpijl knipte ik er ook nog een gat in toen ik aan de zijkant het label eruit wilde knippen *shoot!*

Mijn jongste zag hier wel wat in en ik ook wel.
Het werd een minijurkje, staat zo schattig met een stippenmaillotje en laarsjes!
Zij blij en ik blij!!

6 opmerkingen:

  1. Zo leuk bezig, ik heb je gelinkt op face book voor volgers!!!
    Zulke leuke tips, ik zie je grietje lopen, in het shirt/minijurkje!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gekomen via Tineke
    Ik ga je volgen.
    Leuk wat je gemaakt heb hoor.
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) beiden creatief dus ! haha leuke oplossing :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slimme oplossing en mooi uitgevoerd :)

    BeantwoordenVerwijderen