zaterdag 9 februari 2013

Omslagdoek

Ik haakte eens een omslagdoek.
Een gif, gifgroene!
Van al mijn gehaakte 'projeten' gebruik ik deze het meest.
Als omslagdoek op de bank, lekker warm..
Als shawl op de fiets..
Snel even naar buiten..
Zelfs als dekentje op de bank voor de kinderen..

Eigenlijk heb ik het de hele dag een beetje koud..
Ook al staat de verwarming aan en heeft iedereen het behaaglijk.
Brr. Ik verlang naar de lente. De zon.
Daar haalde ik de lente alvast naar binnen en genieten we van lenteblommen!

 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig blog vind ik hier! Ik ga je volgen, zie veel dezelfde interesses!!
    Zie dat je net begonnen bent, succes ermee!

    Groetjes van Ellebel
    (ellebel5.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave omslagdoek! De kleuren zijn ook helemaal geweldig! Mag ik vragen welk patroon je ervoor hebt gebruikt?
    Liefs Thalia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze omslagdoek echt prachtig! Hij staat al een tijdje gepint op mijn pinterest pagina en elke keer weer ga ik even kijken. Ik vroeg mij af of je hier misschien een patroontje van hebt of mij een korte beschrijving zou kunnen geven. Ik ben namelijk nog een piepkuiken als het op haken aankomt :-)
    Vind je blog trouwens helemaal leuk! Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen