zaterdag 16 februari 2013

Lente omslagdoek

Ik zei al dat ik bezig was met een haakprojecten.
Ik ben vast begonnen met een lente - zomer project, laat maar komen!
Denk aan warme, zwoele zomeravonden... buiten zitten en genieten van de krekels.
het wordt toch wat frisjes en tataaa! daar is hij dan!
Een omslagdoek voor bij je mooie, fleurige bloemige jurkje!
Zie jij jezelf al zitten???
Ik liet me voor deze beauty (wat een bescheidenheid) inspireren op een shawl van Claire van het fantastische blog haken en meer.
Met een eigen twist, dat wel.
Hij is suikerzoet maar ik ben er dol op! Het zilverdraadje maakt het extra feestelijk.

Een mooi weekend!

17 opmerkingen:

  1. Oh wat een prachtige omslagdoek, echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ben impressed! Ontdekte je via add your link bij AnneMarie. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie omslagdoek. Die gifgroene die je gemaakt hebt is ook al zo leuk :)
    Je hebt er een volger bij hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt prachtig !!

    Groetjes, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi! laat de zon nu maar komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n mooie omslag doek. De groene was ook al zo mooi. Een fijne zondag. Gr. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt mooi zo met al die kleuren, wordt je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super vrolijke doek..
    Simpel patroon,maar met de juiste kleurtjes heeft het zo n leuk eindresultaat.
    Zag je al eens voorbij komen bij mijn haakzolder...
    Leuk om al die lieve reacties te lezen...
    Succes en geniet van je blog.

    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie omslagdoek. Mag ik vragen waar je dat zilveren draad vandaan hebt? Is de omslagdoek van katoen gemaakt?? X Jenn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De omslagdoek is van (Catania) katoen gehaakt. Zilverdraad heb ik plaatselijke wolwinkeltje gekocht met kerst :-) maar ik meen dat het van Katia was.
      Groet!
      Machteld.

      Verwijderen
  10. Mooi zeg, ben er helemaal verliefd op! Gaat dus op mijn 'to-do-lijstje'! Mag ik je vragen of je een patroon/beschrijving hebt van de één na laatste toer? De schulprand in het roze?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, welke dikte van draad heb je gebruikt bij de omslagdoeken? Heb je de tutorial van de rand van de gifgroene nog? Ik vind jouw ontwerpen prachtig. Hartelijke groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen