dinsdag 26 februari 2013

kleinste kamertje geluk.

Hij:"Zeg, het hele huis komt toch niet vol te hangen met zelfgemaakte dingetjes zoals slingetjes enzo hè"
Zij:"Hmmm.."
Hij: Weet je wat, op het toilet is het saai, ga daar maar eens los!"
Zij: *grijns*



De pop maakte ik zelf, het patroon komt van Etsy van Dolls and Daydreams
Ik ben gek op zelfgemaakte poppen, vooral om te te maken. Ik vind het een feestje dat gaandeweg van een paar lapjes stof een pop ontstaat die je helemaal zelf kan aankleden en uitdrukkingen op een gezichtje kan geven.
Mijn meisjes zijn helemaal geen poppenmeisjes maar klimmen liever in bomen.
Zo kwam deze pop op het kleinste kamertje.
Soms vind ik het eigenlijk een beetje zielig...
Ze komt wel wat aandacht te kort hoor.
Dus daarom zet ik haar vandaag maar even in het zonnetje!

Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. haha klikkerdeklik en dan kom ik op een blog waar een pop op het toilet zit... nou zoiets :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww wat lief om je pop in het zonnetje te zetten zeg
    Ziet er allemaal wel heel erg gezellig uit.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pracht!!best leuk pronk plekje in de wc toch..kom je haar misschien ook wel het vaakst tegen (met zijn allen opgeteld dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind haar heel HEEL erg mooi ! in combinatie met het blikje van de Hema :-)
    en waarom maak je niet een vriendinnetje voor haar ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That is a sweet doll, I always wanted to try and make a doll myself but is in my to-do list for the time being.
    xEva

    BeantwoordenVerwijderen